Airlia

Rotaner
Rotaner
Rotaner

Airliaje eterična, postojana, primamljiva i fascinantna, dah magije u stvaranju.

Airlia je ovde da vaš prodajni brend prevede u mirisne note, promoviše unikatnost, da stvori putovanje čula koje će se urezati u memoriju vaših klijenata.

Za Airli-u, temelji dobre aromatizacije su:

  • Odabir pravog mirisa, koji će se identifikovati sa brendom i koji će prevesti njegove karakterističnosti u mirisne note.

  • Selekcija tehnologije za difuziju mirisa kako bi se obezbedio najbolji mogući rezultat za svaki prostor.

  • Planiranje i podešavanje opcija difuzije kako bi se obezbedio odličan i konzistentan rezultat aromatizacije u svakom trenutku, u skladu sa potrebama prostora.

  • Redovan servis kako bi se obezbedili odlični rezultati aromatizacije u svakom trenutku.

Svaki prostor ima svoj KARAKTER, a Airlia ima način da ga promoviše..
Odaberite svoj stil a Airlia će dodati magiju...



Kategorije mirisa

„Ženski“ ili „Šta žene žele“

Mirisi koji „privlače“ žene, čine prostore namenjene ženskoj publici da odišu ženstvenošću (radnje koje prodaju žensku odeću/obuću/torbe/nesesere/frizerski saloni/saloni za manikir i sl.). Radnje kojima su potrebni mirisi iz ove kategorije su prostori koji se obraćaju ženama, kojima je potrebno da pošalju poruku ženstvenosti.

„Uzviseno“ ili „Elegantno i Sofisticirano“

Za prostore sa abstraktnom dekoracijom, blagim bojama i stilom, u odnosu na klijente i publiku kojoj se obraćaju. Ovde, miris diskretno upotpunjava doživljaj; ne viče, već šapuće, ali jasno otkriva poruku.

„Avangard“ ili „Moderno i Kreativno“

Predstavlja kategoriju „dinamičnijih“, „glasnijih“ prostora, gde dizajn enterijera daje identitet i obuzima potrošače jakim i tamnim bojama. Ovde su uključeni jaki mirisi koji vode glavnu ulogu i daju prostoru identitet.

„Realistično“ ili „Pravi miris“

Realnost, ali malo bolje od toga. „Pojačani“ doživljaj koji postaje neodoljiv. Čulo mirisa „okušava“ i uživa u kolačima, pečenim sladoledima, toplom medu, kafi.. Sam miris definiše prostor u kome se koristi. Realističan je, stvaran; pobuđuje specifično rasploženje i tera potrošača u akciju.